onsdag, april 18

Jeg ser stjerner!

I dagens innlegg skal jeg vise dere at "søppel" også kan bli til noe fint! 
Jeg er rimelig sikker på at det finnes masse rart rundt omkring som fortjener en 
siste sjangse før de ender på dynga.


Her har jeg funnet fram tre ting.
Ikke så veldig vakre, men vent å se!













Med litt pussing, grunning, maling og decopage ser du resultatet her:





Lykten har kun fått en god vask.
Der etter pyntet med stjerner ved hjelp av decopage
 tilsatt litt glitter.





Syns de er fine alene,
eller sammen som på et fat her:





Stjernen ble jeg veldig fornøyd med!
Hvem skulle tro at den lå nederst i en skuff skinnende rød 
for noen dager siden??



Disse tingene skal få lov til å pynte opp barnerommet til 
lillegutt som blir født om få uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar