mandag, april 16

I utgangspunktet en ubrukelig boks...


Hei og velkommen til min nye blogg!
Har Mitt skattkammer fra før der jeg tidligere har blogget om alt fra 
vår hverdag, til mat og diverse hobbyer.

Marias loppekasse vil stort sett inneholde innlegg som handler om 
mine hobbyer og oppussing av
diverse gjenstander. 



Her kommer første prosjekt. 
Ikke visste jeg hva jeg skulle bruke den til, og motivet på 
boksen var kjedelig.
Derfor har den stått ubrukt. 
Inntil jeg fikk en "lysende" idè

Med grunning og et par strøk med maling
ble den seende slik ut:





Dette nydelige bilde pryder for- og bakside.





Fint å ha f.eks te-lys, kronelys i stående fremme. 
Den er ganske stor, så her er det plass til mange lys ;)
Mål på boksen er : 27 cm høy, 17 cm bred og 12 cm dyp.



Denne kan bli din for 150 kr :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar